A legegyszerűbb brownie


A nagy érdeklődésre való tekintettel, gyorsan idevarázsolom a tegnapi receptet. Biztosíthatlak, hogy tovább tart leírni, mint elkészíteni :)

Ami kell hozzá:

150 g étcsoki (amilyet szeretsz)
150 g vaj

110 g liszt
1,5 kávéskanál sütőpor
15 g cukrozatlan kakaópor
1 csipet só

3 tojás
35 g édesítő, én eritritet használtam (vagy cukor, ha az van/ azt szeretnéd) 
 
1-2 marék csokidarabka / dió / mandula ízlés szerint



* A sütőt melegítsd 180 fokra
* A 3 tojást kicsit habosítsd fel az édesítőszerrel
* Vízgőz felett olvaszd össze a csokit és a vajat, majd keverd hozzá a tojásos keverékhez.
* Keverd össze a száraz hozzávalókat, majd ezt lassan adagold a krémes alaphoz, nem kell sokáig keverni, csak amíg homogén lesz a massza. A végén dobd bele a darabolt diót, csokit.
* Tegyél sütőpapírt egy 22*22 cm-es tepsibe, töltsd bele a masszát, és süsd kb 9-12 percig. Tűpróbánál inkább picit maradjon nedves a tű, ha már száraz akkor túlsült! 
(Én nagyobb tálban sütöttem, ezért lett lapos... :) Máskor kisebbet szoktam használni, tehát a kb 22*22 cm-es jó!)

A tetejét olvasztott csokival díszítettem. De nálunk mindig sikere van, akármi legyen is benne/rajta :D  Neked milyen brownie a kedvenced?

Jó étvágyat! :)


Megjegyzések